Sunday, March 27, 2011

~peragut meragut pelacur dibelasah pondan ~

sedih... !!!! itu ja yang aku nak cakap..
sedih sebab aku tengok manusia sekarang neh..
yang sanggup buat apa saja demi mencari sesuap nasi...
(kalau korang makan burger ganti la nasi tu ngn burger noh)
mungkin ramai antara kita pandang serong kepada ...
pelacur,,peragut,pondan dan sebagainya...
namun adakah kita terfikir mengapa,kenapa,sebab apa.. dan apa-apa aja..
mereka sanggup melakukan kerja sedemikian...
seperti ada sebaris lagu yang baru aku dengar tak sat neh...

'bukan ku pinta lahir kedunia... nukan ku pinta cacat begini.. lalalala'

dalam maksud lagu neh...
bukan depa semua minta jadi macam tu..
mungkin keadaan yang merubah hidup depa jadi macam tu...
mari kita tengok mengapa depa jadi macam tu

PELACUR
sebabnya terjadi gejala pelacuran adalah disebabkan banyaknya rumah pelacuran yang tumbuh seperti tumbuhnya cendawan selepas hujan. selain itu jumlah lelaki yang gersang@sangap di negara ini yang kurang menekankan aspik kehormatan diri adalah menjadi sebab mengapa permintaan yang tinggi keatas  pelacur. 
jadi.. adakah kita patut hanya menyalahkan pelacur semata-mata dalam kes ini??... mungkin ini bukan cita-cita mereka sejak dari kecik tetapi atas desakan hidup.. apa saja mereka akan lakukan.. kepada pelacur.. !! anda tidak bersalah... tetapi carilah kerja yang lebih afdal..sebab pintu rezeki ada di mana-mana sahaja....

PERAGUT
peningkatan peratusan kes ragut yang tinggi di negara kita adalah mungkin disebabkan kepelbagaia fesyen beg tangan yang tersangatlah cantik dan murah-murah yang dapat menarik perhatian kaum wanita untuk mengayakannya tidak kira semasa berjalan kaki ataupon seemasa menaiki motor ataupon ke pasar borong.
kekurangan pekerjaan yang sesuai mengikut kelulusan mat pet(mat dadah) dan mat rempit adalah sebab mengapa kes ragut terlalu banyak sekarang ini. selain itu sikap para wanita yang suka menunjuk-nunjuk tentang beg tangan yang baru juga menyebabkan kes ragut ini terjadi. adakah peragut sahaja yang bersalah dalam hal ini?... kita sebagai masyarat satu malaysia (ibarat kata-kata abang najib) mestilah bersama-sama menjaga keselamtan rakyat.. turunlah mengundi di hari mengundi kata pak jabit (tak pasai).. hahaha jadi kepada semua peragut.. carilah kerja yang boleh menjamin masa depan anda...hahaha

PONDAN
pondan @maknyah@bapok@shemale@ dalam bahasa utara dipanggil darai adalah sangat meruncingkan... ramai di antara pondan adalah lelaki (memang la bodoh nya ayat aku neh). ini amat meruncingkan.. memandangkan dunia sekarang ini kekurangan kaum lelaki.. dah itu menjadi sebab mengapa kaum lelaki suka kawen rmai.. haha.. selain itu kepopularaan lorong-lorong gelap seperti lorong haji taib,lorong keretapi (alor setar) ,lorong pasar dan banyak lagi lorong menyebabkan pondan-pondan mempunyai office untuk menjalankan perniagaan jalan belakang hahahaha.... kesonsangan nafsu juga menyebabkan aktiviti pondan semakin mendapat permintaan yang tinggi dari pengemar jalan belakang eeeuuwwwwww......
adakah kita harus menyalahkan pondan??? tak semestinya pondan saja yang harus dipersalahkan.. mereka jadi begitu kerana ...errrrr..ermm ntah.. hangpa tanya lah depa.. hahahaha so kepada warga ponda sekalian cari lah kerja yang berfaedah.. mak andam ker,kerja buat pelamin ke.. ok gak xpon kerja kontrak buat bangunan.. hahahahahha


euuuuwwwwwwwwwww



kesimpulannya?? okeh sapa boleh buat kesimpulannya aku akan bagi hadiah !!!!!!!!!! okeh chow !!! contest neh hahaha








*** hadiahnya ialah tidur semalam di hotel budget ditemani oleh pondan  a.k.a maknyah !! cepat2 hadiah best
       neh hahahahahah








3 comments:

nas said...

awwww... bapuks.... nak servis you rm5 sejam.. boley??? hehehhehehehehe.. gurau jerk.. huishh..sedihla.. mentang2 negara kita sempadan ngan thailand yg ramai bapuk....hu3

mukmien said...

tak juga.. neh semua sebab depa jadi laki x hensem so depa buat muka jadi pompuan bagi nampak cantik hahahaha

CikTomyam said...

auwww~~~ hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...