Tuesday, June 28, 2011

tempat awam pon nak tengok cerita lucah ka??? bodo punya manusia

tajuk memang gempaq la...hadyoiiiyerrr
wa tulis entry neh bukan suka-suka ja maaa...
wa tulis sebab wa bengang neh !!!!
wa bengang sangat-sangat neh....
tadi wa ada lepak la dekat satu restoran mamak neh..
wa  neh memang biasa mai kat sini pon yerr hadyoiiyerr..
wa order la teh o ais dengan CR....satu
(cr bukan cristiano ronaldo tetapi cr adalah roti canai)
wa buka la laptop pusaka neh.....
memang laptop wa neh laptop pusaka sebab
ram 512 ja tapi wa pakai windows7.. haha
hebat tak???.....terbaikkk.. berat macam hampeehh !!!

wa bukan nak cerita tentang laptop wa..
but... wa nak story tentang perangai manusia neh
sedang wa sedap-sedap layan internet
tiba-tiba...  wa nampak seorang mamat neh dok usha sana usha sini...
wa malas nak layan mula-mula tu...
mungkin mamat tu tengah kentot kot...
selang dalam 5 minit...
wa tgk mamat tu duduk tak senang dah...
apa pasai ngn jantan neh !!! 
dah la dok sorang-sorang...
mai karan apa pon tak tau ishhhh

wa pon menggunakan ketajaman mata wa skodeng kat laptop dia
anak harun sungguh !!!!
patut la mamat tu dok tak ketahuan hala..
dia dok tengok gambaq lucah..!!!!!!!!!
punya la mangkuk hayun sungguh...
kat tempat awam pon nafsu gila bab!  ada ka....patut !!!!!
awat la jadi bodoh sampai macam tu...... 
tak dak benda lain ka nak tengok  !!!!!
ada noh jenis muka manusia tak malu.....macam neh
pastu nafsu gila bab! lak tu.... 
anak harun jadah sungguh !!!!!!!

contoh dia macam neh kot !!! aku tak pandai bab2 cam niee


wa pon dah bengang sangat ...
wa terus bangun.. !!!!
wa pergi kat mamat...
wa tanya "oii.. lu tengok apa tu?"
dia pon jawab "mana da saya tgk apa-apa pon bang"
punya dia takot sampai muka wa yang jambu ala-ala dafi 
neh pon dia panggil gua abang !!!!
pastu gua terus sound dia... wa hentam kaw-kaw nya...
biaq dia sedaq sikit !!!!!
suwuh balajaq jadi manusia sikit !!!!
jangan dok kelepiaq tak ketahuan hala



sebenanqnya wa bukan bengang sangat pon psal tu....
tapi wa bengang dengan satu benda neh....
wa bengang sebab wa nak bukak YOUJIZZ tak boleh...
sebab pa pon tak tau... !!!!!
gua try nak masuk youjizz tu sebab member gua kata kat situ 
BOLEH TUJU LAGU !!!! 


neh la web aku nak cari..sebab kawan aku kata kat sini boleh tuju lagu







KOMEN PENGARAN
-janganlah selalu berjauhan dengan keluarga .....




1 comment:

bact. said...

hang punya new entri awat xnaik pon kat home aku
aku ingt hg dah xmenulis
hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...