Sunday, March 27, 2011

~panas pon mengeluh ke??~

manusia..manusia..manusia...
itu tak kena ..ini tak kena..
apa yang kena pon aku tak taw...
tadi aku bangun awal.. dalam pukul 3 ptg gak la..
lepas ja abeh mandi.. aku ngan mmber aku sorang neh.. 
nak kuar la g breakfast hahaha...
biasa la breakfast kui 3.30 ptg kan baguih hahaha
waktu2 lewat macam neh memang xdak la tempat makan lain..
selain.. MAMAK !!! sebab tu muka aku macam mamak dah..
sebab tiap-tiap hari aku melantak nasi kat kedai mamak hahaha
tapi aku tergolong dalam mamak yang ensem-ensem....(aku suka perasan)
baru ja aku nak kuaq umah..
wow!!! panas nya ari neh.....
ishh... panas neh... malaih pulak nak kuaq...
bukan sebab apa.. aku neh jenis takot kulit jadi hitam ..
(aku sensitip bab2 neh) hahaha
biasa la.. kena panaih banyak2 nanti kulit leh jadi hitam ooooo....
dan tiba-tiba jam aku berbunyi...tet..tet..tet..
owhh... baru aku sedar...!!! yang aku neh berkulit hitam piawww!! hahahaha
maaf ya semua.. aku neh jenis akan ingat selama 15minit ja..
alarhh macam filem GHAJINI tu... hahaha..
so aku pon p la.. makan .. tapi memang panas sungguh weyyhh...
terpikiaq gak aku... sedangkan panas dunia pon tak tertahan
 inikan panas NERAKA !!! 
minta-minta kita semua terlindung dari menghampiri neraka...
uishhh.. takut aku...... gulrpp..gulrpp....!!!!
tapi tu la.. kadang-kadang neh manusia neh hanya insap seminit dua ja..
lepas tu..kembali leka dengan keseronokkan duniawi ..
 (isshh terasa macam cakap kat cermin aih)




errmmmm termasuk aku la kowt huhuhuhu.. selop 3 minit...









*** panas dunia ja weyhhh !!!!!

1 comment:

mr E oSk gurL said...

penah tgk....penah tgk....cite ghajini tu...huhu....saya follow d sini...=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...