Saturday, March 26, 2011

~bila bont** dah panas !!! ~

HAHAHAHAHAHAHAHA......!!!!! oppsss...
sory-sory sebab rasa dah tak tahan sangat dah aku nak gelak..
dunia-dunia... macam-macam hal larhh!!!
ehh !! lain kali.. kalau nak GODAM orang tu pikiaq la bagi habisss.. dulu..
neh.. bila dah terkena macam neh baru la dok terkial-kial...
tahu la ko tu bagus !! tapi tolong terima pendapat orang lain sama ek !!
tak salah pon nak pertahankan pendapat !!
tapi jangan la TERLALU EMO..SIAL sangat ..
hah !!! kan dah terkena...!!
ko nak rasa ko bagus kerr.. nak buat ayat maki-maki kerr.. lantak la...

EMAK TAK KISAH NYAH....!!!!

yang mak taw mak dapat gelakkan ko sudahh !!!! kah..kah..kah..
(gelak cara bact )
hidup neh kena bijak la kawan... !!!
jangan asyik nak menang jaa.. 
kadang-kadang kalah pon berguna gak kan..kan..kan...!!!
wa taw la..lu tu FANATIK sangat ..! tapi agak-agak la.. hahahaha...
yang lu nak rasa PANAS!! sangat apesal??... wa ada maki lu ke??
wa bukan jenis maki-maki orang beb...!! lain arr kalau wa maki ..!!!
wa dapat duit !!
memang habis semua orang arr wa maki hahahaha...

dah la.. wa dah malas nak  layan lu dah..
baik lepas neh wa pergi kursus buat sos lagi baik la..
sebab wa kan CABAI  !!! hahaha...
senang-senang ja leh untung !! 
sebab CABAI tak payah nak tanam dah hahaha...
oppss!!! lupa yang lu mungkin TAK MATANG  lagi kowwtt !!! eeuuwwwwww.....
alarh..!! biasa la.. budak-budak yang tak matang neh
 kadang-kadang cepat panas !! haha..
okeyh larh.. byeeeeeee (malas nak tulis dah) hahahaha...






PERHATIAN
pada sesiapa yang nak baca tolong baca cepat-cepat sebab entri neh wa akan DELETE balik selepas 5jam wa post.... wakakakakakaka !!!!!











***MALAM NEH NAK MAKAN TAPIR MASAK MERAH LA...

4 comments:

bact said...

kah kah kah




















.pesal blogroll lu ada nama mamat tu sorang je

-anonymous-

irahehe said...

terima kasih :)

mukmien said...

bact : hahahaha bala2... ahhaha

mukmien said...

irahehe : welcome dear

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...