Tuesday, April 12, 2011

sampai disini saja jodoh kita~nukilan chneta belanga buruk

hidup kadang-kadang susah hendak diatur..
gembira,sedih,suka,duka,ketawa,menangis adalah lumrah kehidupan..
hanya yang kuat saja akan dapat menempuhi nya...
perpisahan memang senang diungkapkan ..
namun susah untuk menempuhnya....
setahun setengah mungkin waktu yang singkat...
tapi bagi aku.. ia amat lama...bertahan....
suka duka aku dan dia bersama...
menjalani hari-hari yang sangat bahagia...
gagal...lulus or seri.. aku bersama dia.. 
bukan satu ukuran.. yang pasti.. aku dan dia bahagia..
gelak tawa... sedih... kami bersama....
mengecap bahagia yang kerap di madah..
bersama insan yang murni....
yang dah rasakan cinta yang aku mimpi...
namun ketentuan jodoh memisahkan kami.....
mungkin untuk selamanya.... atau hanya seketika
itu bergantung pada jodoh....
aku hanya mengharapkan yang perpisahan kali ini 
dapat memuaskan hati aku dan dia....
untuk dia yang amat aku chentai....
moga perpisahan kali ini dapat memantangkan aku 
dalam menempuh rintangan hidup dalam dunia yang serba moden ini...
terakhir kalinya aku ingin mengucapkan selamat tinggal padamu wahai ...



ENGLISH COMMUNICATION 3 (TECOM 3)



sebagai lakunan semata-mata 





*** lama tak updates blog oiiii  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...