Wednesday, February 23, 2011

kisah~mimpi ngeri...astagfirullahalazim..

xdapat kata apa-apa selain dr astagfirullahalazim.......
serious neh first time aku jadi macam neh..
badan aku peluh-peluh...
seluruh tubuh aku terketar-ketar.....
aku jadi tak tentu arah.....
aku rasa macam aku baru saja hilang pedoman....
tiba-tiba aku rasa menyesal...... dan bila aku bukakan mata
sekeliling aku tiada sapa-sapa.....
aku tak nampak apa-apa.......
sunyi...gelap....dan amat menakotkan....
aku bertanya dalam hati.."dimana aku...diamana aku.."""
aku masih tidak dapat mencari jawapanya......
mungkin aku bukan di dunia nyata atau mungkin aku telah pergi ke dunia yang kekal selama-lamanya..
tiba-tiba aku terperanjat.... kerana dengan sepantas kilat..
suasana di sekelilingku kembali terang benderang....
cahaya terang bagaikan sang suria di waktu pagi...
dan baru aku tahu yang aku baru bangun dr tidur pada pukul 8.21mlm..
nasib baiklah kawan aku bukakan lampu..
kalau tak.. mungkin aku ingat aku sudah di alam lain..!!!




**jangan tidur waktu petang...boleh mengakibatkan gila macam aku!!
**masih rasa mengantuk time tulis entri neh....
**tak sabar nak menimang cahaya mata......(saya belum berkahwin)



2 comments:

megat isa said...

konpem ko terkejut~

Intan Syafiqah said...

tu la sape suroh isap rokok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...