Tuesday, February 22, 2011

nak tumbuk tak pak cik tu??

minggu neh tekanan datang bertubi-tubi...
tekanan belajaq...tekanan perasaan...tekanan kerinduan..
bab tekanan kerinduan tu aku syok tu.. hahaha...
sebab apa aku syok !sebab jumaat neh.. nak balik my hometown.. 
KADAHA..(nama lama bagi kedah)....
ooopss!!... lupakan bab yang tu... 
tekanan belajaq bukan pasai pa...
punya la awal aku bangun tdoq... ada la dalam pukui 8.30 pagi...
aku pergi kelas..punya la awai sebab takot kena marah.....sebab selalu p lambat..
sampai2 kelas tepat pukul 9pg...
aku masuk ja kelas.. fuh!!! selamat madam tak sampai lagi..
dalam hati aku dok kata dah... mesti aku kena puji sebab 
mai kelas awai dari dia..
ada kot dalam 5-10mint madam aku pon sampai...
madam aku terkejut gak la.. tgk aku mai awai..(mesti dalam hati dia bangga)
then dia suwuh bukak nota...
aku pon dengan megahnya.... angkat beg tinggi...konon nak ambik nota la..
cari punya cari punya cari....jeng3...
nota tak bawak!!!!.....
arghh....(aku menjerit dalam hati)
dengan selamba jerr.. madam aku cakap..

"sape-sape yang xbawak nota diminta keluar dari kelas ini"...

dan aku dengan selamber.... menggalas kembali beg dan dengan muka muram terus keluar...
malang-malang....!! tapi ok gak dia halau aku...lagipon aku ngah mengantuk time tu hahahaha...
lepas habih.. satu tekanan belajaq.. mai lagi tekanan belajaq...
kali nie betul-betul mencabar aku sebagai lelaki sejati not GB
 (bukan gameboy)
aku ada kelas amali.... lepas buat kerja aku rehat la sat..
sambil-sambil tu aku duduk la atas meja dalam bengkel tu...
dan tiba-tiba datang suara sang ger**** ...

"oihh.. ko yang duduk atas meja tu datang sini kejap bawak meja tu sekali"...

alamak kantoi dengan sang ger****....!!!
dengan muka pasrah.. aku menerima juga deraannya..iaitu dengan:
menanggung meja sambil jalan kaki selama 3 kali sejauh 50meter...
adoyai.... malang lagi.. tapi ok gak dia suwuh buat cam tu..
lepas ja aku buat cam tu..terus x mengantuk hahahhaa..... 
then aku masuk kelas pak cik neh lak...
hah... nie buat aku bengang sampai tajuk entri aku pon khas untuk dia..hahaha...
aku xmau cerita sebab apa aku rasa macam nak tumbuk pak cik nhe...
tapi aku hanya bergurau ja tentang nak tumbuk pak cik neh...
aku tak sekejam tu...aku masih waras walaupon kadang-kadang kurang waras...hahaha..
to my lovely pak cik!!!... plzz.. give me 100%... hahaha..









** jangan sekali-kali menderhakai guru!!... tapi jika guru kurang     
     ajar...plz..#$%^&
** sebenaqnya aku nak tumbuk 3 orang tapi tak sampai ati lak.. hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...