Tuesday, February 1, 2011

~kembalinya aku ke pangkal jalan~

salam sejarah dunia......

dulu aku datang dengan tidak tahu apa2...
aku tidak merancang akan hidup ku....
aku datang ke sini neh.. hanya utk ????..
aku bertekad akan bangikt daripada kegagalan....
aku menempuhi ranjau penuh suka,duka,sedih dan gembira...
tidur.. xmenentu... makan tidak menentu...
hanya yg aku tahu...hanyalah???
namun itu semua x mematahkan semangat aku utk ???
aku yakin yg suatu hari nanti aku akan berjaya...
dan aku berjaya menghabiskan ??? pada 6 bulan pertama..

namun.. betul pertualang orang tua2..
yg... langit x selalunya cerah....
di 6 bulan seterusnya..
aku semakin leka.....dengan keseronakkan....
aku semakin leka dengan kebendaan... 
itu semua setelah aku mendapat gaji pertamaku....
aku semakin malas... 
aku buang jauh2 ????
aku hanya memikirkan keseronokkan.....
aku semakin hilang pertimbangan....
leka dengan mainan dunia....

namun..lekaan aku hanya sementara.......
dan bila aku sedari....
hari sudah pagi.....
dan baru aku tahu....
rupa2nya aku hanya BERMIMPI...........


dan hari ini aku akan kembali ke" pangkal jalan rumah aku...."
sebab  dah cuti raya cina.. so aku balik la.. hahahahahhahahaha
doakan perjalanan aku selamat sampai............

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...