Sunday, January 30, 2011

~aku kembali bernyawa.......terima kasih tuhan~

adoiyaiii......
penat.....penat!!!!....bagun pagi2..kui 6.30pg..usih asa cam hipokrit lak hahaa
xdak2... aku bgun pukui 7 kot... cam 2 la apabila dengar anna raffali menyanyi tepi telinga..(bunyi alarm)
bgun2... mengelamun 2 3 saat... trus capai tuala... terus g masuk bilik karaoke...haha
kuar jerr.. bilik karaoke ase cam xde mood lak nak g keje.....ase cam xde nyawa...
opps!! lupa nak bgtaw yg aku neh kerja sebangai seorang PELAJAR.. atau dalam french e'tudiant
tapi tu la... xg klaz kang.. kena bar la.. haha..
tanpa seurat benang... aku pon trus memakai baju n sluaq....
sambil2 tu dok terbayang kalau la aku xda klaz ari neh.........kan best!!!!
dalam hati panas ja.. tgk member aku dok tido g... nak taw sapa mmber aku klik neh (klik)....
tanpa membuang masa aku pon... g la klaz.. walaupon dalam wallet levi's uptown stadium neh ada RM1...
dah memang ase xda nyawa..
demi nak savekan l duit aku yg RM1 neh... aku pon g klaz nek moto member aku

adoi... hujan rintik2 lak..coihhhh....
nak cepat n xmau kena hujan..
aku pon press la minyak bagu laju ...
tapi xde la laju mn pon.. conering kat roundbout lam 150-180km/j ja..hahaha
sampai ja kat u aku ( U ka??)lantaklah ....
aku pon berjalan la masuk walaupon.. nyawa dah xbropa nak ada...
klaz aku kira rilex skitt arr coz kul 8-10 ja.. haha
abeh ja klaz.........
tupp2!! member aku lak ajak g makan
uish dalam poket ada RM1.. 2 pon xtaw laku ke x duit 2 sebab dah carik(koyak)hahahaha















 agak2 laku x duit aku neh hahaha

aku pon okeh ja... padahal!!! hahaha
sampai kat kedai makan 2.. aku pon duduk la.. sambil2 tgk2 henset ( nak cover la wat macam bz hahah)
then member aku pon tya nape xmakan...
ayat besa la orang xde wet... ehh xpa aku kyg lagi hahahah padahal mendidih weyhhh lam perut
pas abeh doang makan,aku pon gerak arr balik umah
dengan muka sedih macam orang lapo n nyawa pon cam nyawa2 ikan
aku lemah xbermaya bawak moto hahaha..dari ambik conering 180KM/J trus tinggal 15KM/J haha

sampai2 ja aumah aku trus online... dan tibab-tiba...
aku check la cimb cliks.. mn taw ada duit....
dan bila aku tgk skrin ja.... fuyoooooooooo
ada duit..rm666666.......bahagi la 100 ok....hahahaha
 bermakna... duit gaji dah masuk...hahahaha
dan aku dah kembali bernyawa... hahhahahahahahaha
thank kat MAJLIS AMANAH RAKYAT (MARA)
sebab mmg amanah la sangat sebab tepat2 31hb baru masukkan duit.... hahahahaha
okeh duit dah ada aku nak g makan kat hotel mn2 hahahaha



* ingatlah janganlah terlalu boros sangat kalau ada duit wakaakakkaakkakaka!!!

avoir!!!!!!!!

2 comments:

cik Ladies said...

huhu .. CL dtg sni tinggalkan jejak :)

mukmien said...

cik ladies: owhh thank... t sy menjejaki u lak haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...