Saturday, February 5, 2011

~belakang tandas pon boleh buat kerja terkutuk~


ish2... cuti raya pon dah nak abes dah.... xbestnya weyhh... dok sedap2 dok umah
tiba2 nak kena balik KEYY ELL dah....xbest weyhhh!!!!!
agrhhhhh!!!!! xbest bukan pa... byk keja xsiap g... balik cuti malas nak wat hahaha...
ari 2 aku balim aku betui2 terkejut berok!!!! 
ngah2 drive keta... tiba2... asa nak terkencing lak....
aku pon singgah la hentian TAPAH...
almaklum la.... cuti raya kan.. orang memang ramai la....
aku cepat2 kuar dr keta.. n terus menuju ke tandas... 
dalam otw nak tandas 2.. aku ase pelik la sebab ape la  jalan nak g tandas neh macam xde orang lalu jerr..
pelik gak arr aku..coz aku sowang jerr yg nak g tandas neh..
sampai kat depan tandas neh aku usha2 lu.. mn la taw kalo2 tersilap masuk tandas pompuan kan..
aku wajib nya mesti tgk coz dulu2 aku pernah masuk tandas pompuan hahaahaha
malu gila beb.. nasib bek la pompuan lam tandas 2 x menjerit kalo x??? "lebam biji mata" haha
then lepas aku dah kompom tandas neh tandas lelaki aku pon nak masuk arrr...
alamak!!!! tandas ngah renovate lak....adoiii!!!!!
apesal la xtulis awal2 depan 2 .... wat PANAS!!!! ja....


then tup2... aku terdengar suara orang kat blakang tandas 2....
ehhh.. sapa lak neh dok blakang2 tandas mlm2 neh...
aku pon terus g kat blakang tandas 2... nak usha2 la..
mn taw kot2 hantu ke... kalo hantu leh nak tumpang ngankung hahaha....
sampai kat blakang tandas 2..
aku pon ternampak 2 makhluk....
ehh...pelik neh pelik.... doang wat ape neh kat blakang tandas neh....
aku pon dengan beraninya... sergah arr doang....
"woi... wat apa 2??".........dengan gaya ala2 rosyam nor..
then cepat2 doang siapkan diri doang.....
then doang pon dengan perlahan2 datang kat aku....
" ehh sori bro.. gua kencing la td.. gua tgk tandas neh tutp so gua dah xtahan sangat gua kencing arr kat sini"
jawab.. kedua2 lelaki 2.... 
"owhh aku ingat ke lelaki n perempuan... xpa2.. "... jawab aku..
so budak2 2 pon gerak arr pergi dari situ..
ceh.. ingat ke KAPEL.. kalau la kapel kan best hehehehe
leh aku tumpang sekaki....(lawak ja weyhh aku neh xlama g jd  ustaz kot) hahahaha
oleh kerana aku pon dah x tertahan lagi nak kencing...
so aku pon melepaskanlah hajat aku kat blakang tandas tuuu..... hahahahaha..........



**JANGAN SESIAPA TIRU AKSI SAYA INI HAHAHAH**

7 comments:

bact said...

hentian tapah kat mana ha??
area pagoh kn

mukmien said...

area panchu hahhah

bact said...

dekat liang batu kan??
kalo tak salah la..
atas sket titi teraih!~

khalidahmacambaguss~O_o said...

ala..dia pun sama gak wat keje terkutuk tu.. haha

mukmien said...

bact
hahah 2 lagend nya tempat haha

khalidahmacambaguss~O_o
terikut doang sebab xtahan xpe hahaha

eiffel said...

ustaz pngotor~

mukmien said...

eiffel
hahaha... bakal la.. bukan ustaz g.. kah3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...