Monday, February 7, 2011

~bila perlumbaan bermula~

tuuttt.....tutttt.......tttuuutt!!!!
 tepat pukul 12.oo tgh malam...
time2 neh mata aku yg cantik neh bagaikan ditarik2...
rasa cam nak tidoq ja.... mengantuk sebab???
seharian berada di hadapan laptop!!! hahaha..(xdak sapa suruh pon kan)
dalam bilik master room rumah bujang aku neh..... aku duduk dengan 3 orang mmber aku..
SI GEMUK & SI BURUK RUPA....nama panggilan doang.. hahahaha...
yang aku best sangat neh adalah time nak tdoww!!!!
sebelom nak tdoww kami  akan pillow talk lu....
cerita la ape2 je yg patut.... nak ngutuk pon ok gak... hahaha
tapi yg bestnya citer ttg awek doang la...
aku pendengar jerr coz aku xde awek... nak citer mcm mna kan.... sob..sob  T__T...
then masuk ke cerita blaja lak..
bahan lec ke yg mana patut......biasa arr student kan slalu xpuas ati ngn lec hahahaha..
so kami pon ngutuk la sikit2... sikit ja pon mn banyak..oppsss!!!! terlebih sudah kata stacy!!
sebut pasai stacy dan2 aku teringat kat dya.. maklum la xpernah jumpa.... 
berbalik pada story aku td tu.... lepas dah puas gelak mengelak dah...
kami pon dah laloq dah arr kira nak tdow dah.... 
tiba2... aku terdengar bunyi lori.....
bunyi neh macam  bunyi lori bab* ja... kata aku lam ati...
tiba-tiba.. ada lagi sebiji lori datang dengan lajunya....... uishhhh!!!!
ada perlumbaan lori ka malam neh kata aku lam ati.......
asakan demi asakan aku dengari.....
tempat pertama saling silih berganti.....
bunyi makin kuat.... dikuatkan lagi dengan bunyi turbo kot asa aku..!!!
memang kuat la wa cakap lu.....
aku asa macam xleh xtahan lagi.......
dan aku pon terlelap.............................................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....
rupa2nya.. aku pon terJOIN jugak dalam perlumbaan lori tuu.....
aku rasakan mungkin aku lebih kuat lagi kot bunyi nya... haha..
aku pon xtaw nak bgtaw kuat mana bunyinya sebab -

                        XDE KENA MENGENA PON NGN CITER AKU POMPUAN TU


KORANG PENAH KE DENGAR KORANG BERDENGKUR/MENGEROH !!!!!

hahaha........... so rajin2lah korang join kami LUMBA LORI BAB**... hahahha




*AWAS KANAK-KANAK MELINTAS*

1 comment:

A.I said...

grr. berdengkur=lumba lori babi?? nice...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...