Saturday, January 22, 2011

OPAH KAMU SEKSI SIAL!!!! (PART 2)


salam dirgahayu semua

sambungan daripada cerita OPAH KAMU SEKSI SIAL !!!!..

" nak g mana??? (dengan tangan mmegang seluar n muka macam konpius)"... tanya si farid..
 
"jom arr kite g padang bola, aku ase si  fahmi dan si safee tu ade kat sana" kata gua ..
 
 "nak g wat pe kat padang bola ,dafi?"...tya farid kt gua...


          "padang bola kan banyak ikan.... so kita g memancing la..." kata aku kat farid...

dengan muka selamber bangang, farid pon jawab "owh betul gak kan! skung kan musim 

                                                   menuai mesti banyak ikan darat kan"........

"a'a pandai pon ko farid...dah jom la !cepat melayan ko wat kejang je kaki aku berdiri lama2 

kat  sini"....

dalam ati gua neh !macam gua nak cabut je hempedu si bendul neh....

"a'a jom la g skung, t abeh lak ikan doang tgkap" kata si bendul farid.....

gua n si farid neh pon cepat2 la ambik gerek (basikal) dah terus g ke padang bola

sedang dalam perjalanan nak g padang bola agak2 lam pukul 5.30 ptg......
 
gua n si farid  lalu  ikut tanah perkuburan ( jalan short cut la katakan  ) ....

tiba2 farid berhenti dengan cara mengejut...!!!!...eheettttttt!!! (bunyi brek basikal)

gua pon ape lagi benti la jugak.... gua tya farid "weyh samdol apesal ko benti?.. "

"dafi ko nampak x pompuan kat pokok 2??"...kata farid..

gua tgk2 la kat pokok tu.." a'a aku nampak! apesal?" jawab gua.....

" sapa ekk pompuan tu?"..tanya farid kat gua....

" owhhh.....tu la kak limah.... !"..jawab gua... "ko xkan la xkenal?"..soal gua kat farid.

"owhh kak limah ke! ingat sapa td.ko tegur dia tgk ape dya buat kat situ" kata farid kat gua

gua dengan rasa selamber bangang pon tegur la " ehh.. kak limah ape hal dok  kat pokok tu 
 
sorang2?"

~enjet2 semut sape sakit naik ats...enjet2 semut sape sakit naik ats
 
(dengar suare kat limah ngah hamming)

"ehh dafi apesal kak limah 2 xjawab pon ko tya?..seram la aku" kata farid...dgn muka cam siput

" lorhh aku pon dah jd bendol cam ko farid, kak limah 2 kan bisu cam na dya nak jwb?" kat gua.

" ehhh sejak bila dya bisu???"..... tanya farid....

" alarh sejak dya jatuh dr bumbung mase org kampung kejar dya ari 2"....jawab gua....

"owwwhhh..... cube cite!..cube cite.! cube cita  lagi pasal dya"..kata farid..

" dah la malas aku nak cite pasal dya... biar la dya... bukan masuk peksa PTS pon !" kata gua....

" jom arr kite gerak...kang magrib lak"... kata gua lagi dengan muka ala2 rosyam nor

"okeh jom....." kata si farid dengan bangga dan takbur (padahal takot)

gua n farid pon meneruskan perjlanan kami nak g padang bola 2...

dlm  perjalanan..sampai d satu simpang !gua ade nmpk keta volkswagen kaler kunin
 
(bahasa kedah xde G)

gua pon brek perlahan-lahan ehett!! ehett!!...(bunyi brek gerek gua..)
 
." weh farid aku nampak cam keta atok remy la"..kata gua..

"serious ke weyh??...ade sape lam keta 2?"..tanya farid....

" ntah... tapi aku nampak cam ade pompuan sorang lam keta 2...
 
mgkin opah remy !!....kot seksi jerr aku tgk"

"ehh betol ker???..." tanya farid...dengan muka yg tersangatlah sangap!

"betul la....kalau xsilap aku la.. rambut opah dya warne kunin!! pakai baju nampak lengan.."
 
kate gua...

"ehh jom la kita patah balik g umah remy mn taw kot2 leh tgk opah dya yg seksi 2"..kata farid...

"geliga gak otak ko kan farid...dah2 jom kita patah balik"..kata gua ngn muka rasa bahagia...

"ok2 jom2..cepat2 t xsempat lak nak tgk opah dya yg seksi 2"....
 
kata farid sambil hingus meleleh kuar...

gua n farid pon cepat2 la.. U-turn balik.... TIBA-TIBA!!!!!!!!



















 
 gua rasa mengantuk sekali lagi.... JADI TUNGGU SAMBUNGAN NYERRR..HEHEHEHE



watak sampingan dalam cite neh


                                                   khairul fahmi che mat(dengan my idol..tok guru)

                                                                                       safee sali


                                                                                   kak limah masa tua

                                                kak limah masa muda (gua agak jaa.. cam ni) hahaha










tunggu yerr.. part 3 lak... hahaahhahahah
                 





bersambung (next)

                                                         




2 comments:

Lelaki Ini said...

hahaha
lawak shial!
tak sabaq mau tggu yg no 3!

mukmien said...

no 3... ek.. haahha insyallah t ade sambungan part 3 lak.. cite opah kamu sekis sial yg merapu kerapu neh hahahhaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...