Thursday, January 20, 2011

OPAH KAMU SEKSI SIALL!!!!

 salam dirgahayu semua

hai kucing.....
hai kucing.....
hai kucing.....

ungkapkan kat kucing lu semua... nanti kucing2 lu semua akan rasa lebih dihargai...


opsss...gua teringat g masa gua masih belum baligh (kecik lagi la)..

sedang gua merasai keenakan bermain ngn kucing sesat mne ntah kat umah gua..

member gua datang... " weh dafi opah ko ade kat umah x??"....

gua ngn muka ala2 buat2 terkejut pon terus menjawab 

"eh2.. ko ke farid.. opah aku ade kat umah ngh men fess bukk, nape ko cr dya?"

"opah aku, suwuh aku gtaw kat opah ko suwuh dya antar chip sket.. dya nak men poker"

"alorhh.. yg 2 pon nak kecoh ke... suwuh doang BBM jerr...kan senang.."

"ehh betol gak kan... ehh... ko bgtaw jela malas la aku nak patah balik umah"

" okeh la t aku gtaw... weyh farid, aku dgr si remy 2 dapat opah baru! betul ke??"

"a'a la betul (sambil mengangkat seluar yg nak terlondeh) atok dya kawen lain la weyh.."

"weyhh jom g umah remy,mn la taw kot2 atok dya ade situ ..leh tgk opah baru dya"

gua n farid pon dengan pantas terus g umah remy..............

" assalamualaikum.............remy..remy...remy"

"waalaikumusalam... hah ! kamu dafi n farid ada pa??"kata bapak remy pak cik ishak..

"pak cik! remy ada x?"..soal gua kat bapak remy...

"remy xde dya g umah atok dya.... td atok dya datang ambik"....kata si ishak 2...

" owh kalo cam 2 xpe la pak cik kteorang balik lu larh k...." kata si lahabau farid neh hahaha

"amacam weyh? remy xde la jom arr kite g.......? "kata gua kat farid

" nak g mana??? (dengan tangan mmegang seluar n muka macam konpius)"... tanya si farid..

" jom kite g tdow lah! aku dah ngntuk.. so tggu sambungan nya lak k!!" kata gua kat korang....

                                                  watak-watak dalam citer neh:

                                                                    gua sebagai dafi

                                                                              farid

                                                                              remy
okehlah nanti nanti gua ase nak sambung g gua sambung g k..!!!!

( nama dan watak dalam neh hanya rekaan semata-mata)
                                                                                                         


 bersambung....(next)






* waktu menulis  :3.55a.m
   hari                 : malam jumaat keliwon
   sebab menulis : lampu merah!!!! hahahaha gatai!


7 comments:

AISHA INANI said...

danggg!
gwa punya sabar nak baca kan sampai bawahh, boleh lu cont pulakkk!
demmm.
br nak tgok opah saper la yang seksi itewww! haha

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

aduhai...da abis bc pn..ad smbungan lak !

mukmien said...

AISHA INANI:ehhh.... xpa2 sabo2 t ade continue nyerr... mesti seksi nyerr opah 2...huuhuhu

mukmien said...

khairul atikah: ade g sambungan nyerr 2.. uhuhuh

Hanim Mahali said...

cheh.... tengah syok baca ngantuk pulak dia...

ezral ghazali said...

muahahahahaha..
beb sambung la cite tu..
layan..

mukmien said...

hanim: huhuhu wat cam na.. mgntuk hehe xpa2 t ade sambungan

ezral:orait2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...