Thursday, January 27, 2011

OPAH KAMU SEKSI SIAL!!!! (PART 3)

salam dirgahayu semu

nin dia..... sambungan part 3 OPAH KAMU SEKSI SIALL!!!!...

gua n farid pon cepat2 la.. U-turn balik.... nak g umah remy....

"dafi! kita nak ikut jalan mn neh?" tanya farid kat gua....

"kita ikut jalan yg luas la..... xkan nak ikut jalan yg sempit kowtt.. ko kan banyak dosa" 

jawab gua ngn muka macam ustaz amirul

"pungkoq hang aih!! (tudia mencarut) ko ingat aku neh orang jahat kerr?".. soal farid ...

"xde2 aku mlawak ja.. dah2 jom la gerak t xsempat lak nak tgk opah remy 2"......

dengan kelajuan 0-100km/s gua ngn farid pon sampai la kat umah remy.....

remy.....remy...remyy.........(kiteorang pggil remy)....

"oiii geng.... apesal? korang cam taw2 je aku da balik kan......" kata remy....

" mesti la kiteorang taw.. ko kan member bek kiteorang...." jawab gua...

( padahal lam ati target datang umah remy just nak tgk opah dya ja )

"ko g umah atok ko ke remy??" tanya farid....

" a'a aku g umah atok aku semalam... sj la atok aku ajak... aku dapat opah baru".. jawab remy

"ehh bertuah arrr ko remy dapat opah baru.. aku neh dah banyak kali dah suwuh atok aku kawen len... 

tapi dya xnak... kalo x boleh aku dapat opah baru gak.. " kata farid....

" ko neh bangang ke ape farid??... ko nak atok ko mati lebih awal dr ajalnya ka?? kan nenek ko masih
 
ade.. wat pe nak kawen len...." kata gua....

"ehh tapi kalo ko nak atok ko kawen len boleh jerr.. ko bunuh jerr opah ko hahahah " kata remy kat farid

"ehh btol gak kan kalo opah aku dah mati leh atok aku kawen lain..." jawab remy....

"xde kerr orang yg lebih pandai sikit dr ko yg leh aku wat kawan.. menyampah jerr layan ko " kata gua..

remy...remy....(terdengar suara pompuan memanggil nama remy.....)

"yerrr opah"... jawab remy.....

" ajak kawan-kawan tu.. naik atas... meh opah buatkan minuman.. " suara opah remy..

" ok nek.!!!. geng jom naik ats "... kata remy

"woooow!!! ini peluang baik neh.. leh kita tgk opah remy yg seksi 2" bisik farid kat gua..

kiteorang naik la ats rumah remy.... borak punya borak punya borak....

tiba2... gua terdengar suara tapak kaki datang...gua suspek memang opah remy dah neh !!!

gua pon bisik la kat farid..

"wehh oaph remy tu..nak sampai dah tu"..bisik gua kat  farid...

kami pon menunduk malu...konon2 nak suprise la xmau tgk muka opah remy neh....

" hah remy nak air..n goreng pisang ajak kawan2 makan" kata opah remy....

dengar2 ja suara opah remy 2.. gua ngn farid pon terus angkat pala....

wow..... OPAH KAMU SEKSI SIAL REMYY!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHHAA............... 

nak tgk x gambar opah si REMY neh???

neh dya.....

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10




amacam??? seksi x??? hahahahahahahhahaa



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...