Friday, April 22, 2011

~macam nak hentak ja blogger neh~

dia pikir dia bagus ka??
siott..ja aku tgk dia... 
nape ! dia ingat dia femes sangat ka sampai nak bangga2 diri..
alarh kalo setakat follow baru dua tiga ribu orang aku tak hairan la macha..
yang ko buat bangus nak mampos tu pehal... 
setakat blogger cam ko tu... bersepah-sepah kat tepi jalan tu..
ko ingat ko tu popular ker??
blah arr.... perasan ja weyhhh....
banyak g blogger yang bagus-bagus...
setakat ko jual muka jambu ko tu...
bek aku tengok muka yus&tokey raja lawak lagi baik la...

lepas ko baca entri aku neh ...
ko nak g report polis kerr,bomba kerr... tok kadi kerr.. 
aku tak hairan la sialll !!!!
aku bukan saja-saja nak sound ko la sial...
tapi perangai ko tu buat aku menyampah...
ko tu budget artis !!! padahal... cam kambing !!!!
aku tak puas ati kat ko bukan sebab ape...
yang ko bangang g rampas awek aku napew gilerrr !!!!
ko memang lapar MAMPOS arrr... !!!
kalo ko depan mata aku... !!!
dah lunyai dah ko aku kerjakan...
memang kompom ICU jer ko akan tinggal !!!!!!!
dah la malas aku nak layan ko !!!!



neh dya muka si blogger yang perasan bagus tu !!!!



bajet hensem !!!!! hahahahhaa




yang aku tak puas ati sangat tu..
tentang gambar neh !!! bran jerr kan ko !!!!
awek aku tuuu !!!!! hahahahaha




cari nahas la neh !!! julia woon !!!!!!!!!!!!



hhahhahahahah  !!!! julia woon dah lama suka kat aku ! noktah .

2 comments:

Andy Besi Berani said...

dan2 je minat kt julia woon...budusss

hana said...

haha..
mamat tu bukan dah kapel ngn yuna ke??
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...