Tuesday, March 8, 2011

~sebuah kisah nukilan dijiwa~

hello...for along time i didn't have a time to update my blog.....
cewaahhh!!! balik-balik cuti terus speaking haha
ish!! lama tak update blog... mesti ramai dok tertanya-tanya kan (aku suka perasan bagus) haha
aku tak pergi mana pon ..aku balik kampung aku ja...
biasa la dapat cuti seminggu... apa lagi.. balik aaa.. 
nak dok KL neh tobat bosan... panas..panas..panas!!!! hahaha
aku balik kampung dengan dua orang mmber aku budak sabah..
doang ikut sekali...katanya nak jalan-jalan kat kedah!!!
wow!!! kedah memang best pon!!! hahaha
dan dengan itu aku mendapat pekerjaan sebagai pemandu pelancong!!
woww! kelas gitu mak cakap taw!!
aku follow arr.. doang jalan-jalan kat kedah..
aku ngn mmber aku arrr bawak doang jalan-jalan ... biase bro... budak kedah piaww!!!
bawak doang g padang besar perlis nuh!!!
doang shopping bukan main lagi laa.....
biasa la... barang kat situ kan murah-murah!!! tapi!!!
oppss!! sory aku tak pakai barang tiruan...hahaha (aku memang suka belagak)
banyak weyhh!! jersey murah-murah..dan dah terlanjur aku di situ..
aku pon rembat la sekali jersey MALAYSIA !! bangga weyhh!!!
yang mmber-member aku lagi arr... macam-macam doang beli...biasa la orang jauh kan!!!
dan esknya lak... bawak doang pergi muzium padi.!!! wow!!! yang neh aku paling bangga..
bukan apa  muzium neh dekat ja dengan umah aku... dalam 3km ja...
tapi!!! aku first time masuk hahah!! tu pon nasib doang ada kalo tak?? haremmm!!!!
aku bukan xmau masuk.. tapi aku malu la nak masuk ... dekat sangat hahaha
dan bawak diaorang round-round alor setar pergi menara ....
fuh!!! mahal..sekali naik rm 6.. naik2 apa pon tak dak hampeh!!!!
masa berjalan dengan pantasnya!!! ceyttt!!!!
part neh aku sedih!!... bukan apa sebab...dah nak abeh cuti kan...
tak puas g neh cuti!! arghh!!!! ....... cuti kan best apa xpayah nak pikir!!
makan pon senang mak masak..sedap-sedap lak tuuu!!!
baju tak payah nak basuh hahaha... syok kan...
tapi perjuangan mesti diteruskan !!!........................
neh ade gambar aku dan mmber2 aku semasa doang datang kedah!!!!

dari kiri: amin,atai,aron aziz dan abu

apa-apa pon neh aku nak pesan kat semua!!!



"selami jiwa,rawat rohani,perkasa peribadi"





***ayat dr fadillah kamsah aku cilok hahahaha
***nanti aku akan updtae cerpen yang aku karang!!! tapi sikit jela k.!! hehe

3 comments:

bact said...

P TAK AJAK!!
DAJEY

mukmien said...

bact: bukan xmau ajak dah tak dipelawe.... hahah

Plankton Seksii said...

aku nak gak g museum padi..mesty best piang kehkehkeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...