Monday, March 14, 2011

~gay itu indah~

yes!!!! dapat gak nak update blog...
walaupon agak bizeeeee minggu neh..xsempat nak update blog sangat!!
lagipon.. skung ngah kalut dengan bantuan mangsa tsunami di jepun....(saja buat ayat kemas)
dasyat!!!!! dasyat!!! dasyat!!!!
itu ja yang aku dapat katakan tentang tsunami yang melanda jepun...
tapi ini semua adalah satu musibah agar umat manusia
 tidak leka dengan duniawi (aishh macam terkena kat diri sendiri lak) hahaha
harap-harap kita sama-sama dapat membantu depa semua la noh.....
hhhmmmmmm.... apa nak tulis lagi tak tau...
tadi rasa macam banyak idea neh idea lari p mana xtaw....
buas sungguh idea neh noh... asyik dok lari ja.....
kadang-kadang panas gak aku... tengah sedap-sedap dok tulis blog..
tengok-tengok idea dah xdak....
macam kita dok jawab exam la kan...
tengah sedap2 dok jawab....tiba-tiba leh lupa apa yang nak tulis...
aku selalu jadi cam tu... tengah sedap2 ja dok tulis tiba-tiba leh lupa
sebab tu markah aku dok rendah selalu (ayat cover baiknya.. ) hahahaha
hah!!! tengok lagi sekali idea lari.... aishhhh....
okeh nanti aku tulis lain noh...
aku nak p ligan (kejar) idea sat.... xtau la dia lari p mana ntah...

mr google n mr yahoo







***tajuk memang tak dak kena mengena denga entri maaf k
***saya normal bukan abnormal



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...