Friday, February 18, 2011

~DUIT DAN SEX~ kaya...kaya...kaya...


geram la...geram la...geram la....
aku kerja la siang dan malam tak henti-henti....
kul 4.00pg aku dah bangun pergi kerja kat market borong.. 
sampai pukul 9.00pg......
lepas tu terus sambung kerja dekat ...
kedai makan CIKGU MAT...tolong dia jual bihun sup..
abeh kerja kui 2.00ptg aku sambung kerja dekat kedai kuih MAKCIK TIMAH...
aku tolong dia jual goreng pisang dan kuih muih...
abeh kerja kui 6.00ptg.. aku balik mandi jap..
then kui 7.00 aku sambung kerja kat....
 KEDAI MAKAN INTAN(tapi la neh dah tukaq nama kedai panjang dah)
aku buat ayaq...ja.. xpon aku ambik order...
aku kerja sampai pukul 2 pagi...

aku marah sangat bukan apa....
aku geram bila aku bukak ja internet..
tengok2.... nama aku xdak pon kat sini...


aku ambik dari BERITA SEMASA

aku kerja la teruk2..... siang malam bersengkang mata ..
alih2..tengok2 nama aku xdak dalam senarai neh....
mau aku x hangin.... 
hahahaha..........
memang la xda kan... kita neh siapa.. dan nama2 di atas 2 sapa...
tapi bila aku tgk2 balik memang terkilan sikit la...
dalam sepuluh-sepuluh orang tu.... bangsaku hanya seorang...
itu pon di tangga ke-7....
yang lain2 semua non bumiputera....
tapi apa-apa pon alhamdulillah la..... sebab orang-orang malaysia 
semua dah kaya-kaya.....
tapi masih ramai lagi orang malaysia yang hidup merempat dan susah...


TAN SRI ROBERT KUOK
NO 1 TERKAYA DI MALAYSIA
RM42.76 BILLION







**duit xleh pon nak bawak masuk kuboq.....
**aku paling xsuka kalau jadi orang kaya.....
**title saja wat gempaq ja.. hehehee jgn marah aaaa....COBA!



7 comments:

schaze zainn said...

haha.. ingat kan apa tadi..
btw tokey genting jugak yang kaya..
kita lak jadi kayap..hihih

bact said...

lu kaya kn..
mai pnjam 2hengget

mukmien said...

schaze zain: hahaha..taw xpa.. tokey2 gak kaya kan haha

bact:aku memang kaya meh pinjam kat ank 5 kupang hahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hakhak...

saspen yg menjadi =)

mukmien said...

gksb:nak 2 hinggit gak ka haha

gigiAriEma said...

toke genting dah trun lor..msti dah tak rmai g cane..kiki..

mukmien said...

gigiarime:doang xg genting bukan sebab ape..sebab genting dah panas... lorhhhh xsejuk dah...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...