Thursday, February 24, 2011

dapat satu juta pada hari ini !!

wow.!!!! bangga nya aku....
selama penat lelah aku selama seminggu...
aku akhirnya berjaya juga...
dari  isnin sampai khamis aku bertungkus-lumus..
akhirnya aku berjaya menghabiskan jua...
macam-macam aku tempuh...
ombak..!! api !! hutan belantara semua aku dapat mengharunginya..
caci maki..!! tomahan!!! 
semua itu lumrah demi mencapai kejayaan...
tapi alhamdulillah aku dapat jua mengatasinya...

apa yang aku dapat amatlah berbaloi dengan apa yang aku tempuhi
bukan senang nak dapat semua neh...
kerja keras.. duit ringgit habis aku laburkan 
hanya kerna ingin mendapatkannya....
mungkin ia singkat bagi semua...
tetapi bg aku ia amatlah bermakna....
ini kerna dengan mendapatnya...
segala kerinduan yang aku alami
dapat aku lepaskan ........jua..
mungkian aku tiada teman istimewa untuk di bahagiakan...
tetapi dengan adanya itu.. ia dapat membahagiakan keluarga aku..
alhamdulillah dengan hanya menempuhi seminggu yang amat menyeksakan..
akhirnya aku mendapat juga...apa yang aku dapat ialah!!!!
cuit selama seminggu.... sebab u aku dah cuti pertengahan semester...
hahahaha.......yahooo!!!! balik kampung..
nak men keleboq(lumpur)...macam ja aku slalu p sawah hahaha...
aku dapat cuti neh macam aku dapat duit sejuta kowtt!!!! hahahah


bukan duit aku!!!





**dapat cuti=dapat duit sejuta kott!!!!
** esk balik naik train!!! yeha!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...